Marketing „skoro” zadarmo
Na prodejnách často vidím, že provozovatelé nevěnují dostatečný prostor a energii pro budování jejich značky. A přitom by stačilo jen zákazníka zaujmout něčím, co bude mít na očích ještě po odchodu z prodejny. Podle vědeckých studií je člověk vystaven denně cca 5000 vlivům reklamy, což je neuvěřitelné množství, které má dopad na jeho rozhodování během nákupu. Dalo by se říci, že kdo je nejvíce vidět, vyhrává. Tohoto fenoménu je proto potřeba využít i v maloobchodním prodeji, a podpořit tak vnímání vaší značky.
Jak na to? Velice jednoduše!
Velice levným, jednoduchým a efektivním způsobem je nechat si vyrobit razítko s logem vaší prodejny, kterým můžete potisknout papírové nákupní tašky nebo papírové sáčky pro bezobalový prodej. V jedné z prodejen šli ještě dále a vyrobili si razítko s vizitkou prodejny a druhou stranu využili jakou šablonu pro věrnostní program. Výroba razítka je jednorázová záležitost, která stojí pár sto korun a vydrží vám dlouhá léta.
Co tím získáte?
V první řadě se odlišíte od konkurence, ať už přímé i nepřímé, což zákazníci zajisté ocení. Většina prodejen již používá potištěné tašky, vizitky nebo věrnostní programy. Dá se říci, že co ručně potištěná taška, to originál. Zákazníci určitě ocení, že dáváte něco ze sebe a že se jedná o ruční práci. A samozřejmě se díky viditelnému logu dostáváte do jejich povědomí, čímž podporujete vlastní prodej.
Budu rád, pokud tento tip bude pro vás inspirací a vyzkoušíte jej.
Tomáš, člen týmu iBiSTORE