Služba Veřejnosti – Telefonistka

Mám rád prodejny, kde se při nákupu cítím, že o mě mají zájem. Minulý měsíc jsem byl nakupovat v jednom menším obchodě, kde obsluha probíhala formou pultového prodeje.

V prodejně jsem byl já a jeden pán, který byl zřejmě pravidelným zákazníkem.Svým příchodem jsem tak narušil družný rozhovor zmiňovaného stálého klienta a paní majitelky. Potřeboval jsem si koupit dva bylinné preparáty a chtěl získat doplňující informace o produktech. Paní majitelka mě poskytla informace, které jsem potřeboval vědět, ale z jejího přístupu jsem cítil, že by se raději bavila s oním pánem, svým dlouhodobým zákazníkem.


Asi v polovině rozhovoru navíc začal paní majitelce zvonit telefon, který měla položený na pultě. K mému velkému překvapení se odmlčela, omluvila, telefon zvedla a hovor vyřídila. Až pak byl můj nákup dokončen a já zkasírován. Když jsem odcházel, bylo mi smutno. 

Máte podobnou zkušenost vy jako zákazníci? A jak to máte vy na vašich prodejnách? Pojďme se o tom pobavit v naší facebookové skupině.