Jak se připravit na marketingovou kampaň v síti maloobchodních prodejen
Cílem série článků, je zaměřit se na nejčastější problematiku, se kterou se v iBi STORE setkáváme a kterou s dodavateli nejčastěji řešíme.
I když vycházím ze zkušeností u dodavatelů v kampaních propagovaných primárně na bio prodejny, farmářské obchody a zdravé výživy, dá se s velkou pravděpodobností říci, že je lze aplikovat i na segmenty odlišné od potravin. Tím společným jmenovatelem je “kamenná prodejna”, která má více dodavatelů, co ji zásobují.
“Koncový zákazník se rozhoduje zejména na základě své aktuální touhy, chuti a obecně individuálních potřeb. Maloobchodní prodejce pak naopak podle potřeb trhu a obchodních podmínek dodavatele.”
Na začátku je dobré si uvědomit, že tím hlavním rozdílem mezi marketingem cíleným ke koncovým zákazníkům a do sítě maloobchodních prodejen, je chování nakupujících. Koncový zákazník se rozhoduje zejména na základě své aktuální touhy, chuti a obecně individuálních potřeb. Maloobchodní prodejce pak naopak podle potřeb trhu a obchodních podmínek dodavatele.
Proto první díl této sérii článků pro dodavatele, je na téma: Proč je propagace bez marketingové strategie vabank. Přeji Vám, ať je čtení následujících článku pro Vás inspirací.
Slávek Picmaus