Jak se připravit na marketingovou kampaň v síti maloobchodních prodejen

Máte nový produkt a plánujete o něm dát vědět vašim velkoobchodním zákazníkům? Pokud ano, níže uvedené rady pro vás možná nebudou nic nového, ale přinejmenším si ověříte, že děláte vše dobře. Jestli jde o vaší první zkušenost, máme pro vás tipy, na jaké otázky je dobré se ptát a na co být připraven. Protože propagace směrem ke koncovým zákazníkům má od propagace pro prodejny trochu odlišné metody.

Marketingová strategie

Cílem série článků, je zaměřit se na nejčastější problematiku, se kterou se v iBi STORE setkáváme a kterou s dodavateli nejčastěji řešíme.

I když vycházím ze zkušeností u dodavatelů v kampaních propagovaných primárně na bio prodejny, farmářské obchody a zdravé výživy, dá se s velkou pravděpodobností říci, že je lze aplikovat i na segmenty odlišné od potravin. Tím společným jmenovatelem je “kamenná prodejna”, která má více dodavatelů, co ji zásobují.

“Koncový zákazník se rozhoduje zejména na základě své aktuální touhy, chuti a obecně individuálních potřeb. Maloobchodní prodejce pak naopak podle potřeb trhu a obchodních podmínek dodavatele.”

Na začátku je dobré si uvědomit, že tím hlavním rozdílem mezi marketingem cíleným ke koncovým zákazníkům a do sítě maloobchodních prodejen, je chování nakupujících. Koncový zákazník se rozhoduje zejména na základě své aktuální touhy, chuti a obecně individuálních potřeb. Maloobchodní prodejce pak naopak podle potřeb trhu a obchodních podmínek dodavatele.

Proto první díl této sérii článků pro dodavatele, je na téma: Proč je propagace bez marketingové strategie vabank. Přeji Vám, ať je čtení následujících článku pro Vás inspirací.

Slávek Picmaus